Suzuki Swift

Технології

Якщо ви прагнете нових вражень і мрієте насолоджуватись життям повною мірою, ви готові до нового Swift. Це не просто автомобіль із яскравим характером — він стильний, розумний і оснащений функціями, які роблять водіння комфортним та безпечним. У поїздці на самоті або подорожуючи з родиною чи з друзями, Swift завжди надихатиме вас пограти у свою гру, аби вирватися з рутини повсякденності та відчути радість життя.

  • 1.2 бензиновий

    Новий 1,2-літровий бензиновий двигун

    Новий 1,2-літровий бензиновий двигун Swift поєднує в собі чудові показники витрати палива і водночас вражаючий крутний момент на низьких обертах для швидкого та плавного прискорення. Він також оснащений низкою додаткових функцій для зменшення шкідливих викидів.

  • Трансмісія

    Для Swift пропонуються дві трансмісії на вибір. П’ятиступенева механічна коробка сприяє покращенню економічності та прискорення завдяки оптимізованому підбору передач. Перемикання відбуваються плавно і легко, буквально одним дотиком. Для тих, хто віддає перевагу зручності автоматичної коробки передач, доступний економний безступеневий варіатор CVT.

Система м’якого гібрида SHVS

Система м’якого гібрида SHVS для покращення енергоефективності

Встановлена на Swift легка та компактна система м’якого гібрида SHVS відображає екологічний підхід Suzuki до створення автомобілів. Система складається із вбудованого стартер-генератора ISG і високоефективної літій-іонної батареї з відмінними характеристиками зарядки та живлення.

Автоматична зупинка двигуна

Зменшує витрати пального. При зупинці на світлофорі або в заторі двигун автоматично вимикається для економії пального.

Рестарт двигуна

Електромотор перезапускає ДВЗ. ISG працює як стартер, забезпечуючи плавний і тихий запуск двигуна.

Рушання з місця та прискорення

Електродвигун допомогає двигуну внутрішнього згоряння*. Залучення електродвигуна в тандемі з ДВЗ зменшує витрату пального під час рушання з місця і прискорення.

Сталий рух

Підзарядка батареї. ISG використовує потужність двигуна внутрішнього згоряння для підзарядки за необхідності літій-іонної батареї.

Уповільнення

Рекуперація енергії гальмування. ISG перетворює кінетичну енергію уповільнення на електроенергію для підзарядки батареї.

*Електромотор працює паралельно з ДВЗ тільки в таких випадках: 1) оберти ДВЗ не перевищують 4000 об/хв; 2) педаль акселератора натиснута; 3) заряд літій-іонної батареї перевищує необхідний мінімум; 4) температура батареї у межах встановлених допусків; 5) ДВЗ прогрітий; 6) передача увімкнена, а зчеплення ненатиснуте (для Swift з механічною трансмісією).

Платформа HEARTECT

Плавно вигнуті передні та задні лонжерони посилюють жорсткість кузова, забезпечуючи відмінні характеристики автомобіля. Така конструкція підвищує й пасивну безпеку при зіткненні завдяки ефективному розсіюванню енергії удару.

Передня та задня підвіска

Підвіска Swift забезпечує комфортну їзду, чудове зчеплення з дорогою та стійкість керування. Тефлонові втулки на опорах стабілізатора зменшують тертя, що допомагає посилити поперечну жорсткість підвіски та протидіяти кренам. Відтак покращуються реакції автомобіля на кермо та його стійкість у поворотах.

Безпека

Розширені функції безпеки

Водіння стає справжнім задоволенням, коли ви та ваші пасажири захищені найновішими системами безпеки, а найсучасніші електронні асистенти завжди насторожі. У новому Swift їх у надлишку, вони працюють вдень і вночі, допомагаючи вам не втрачати пильність і благополучно дістатися місця призначення. Хоча ніщо не замінить безпечне відповідальне водіння, ці передові технології підтримують концентрацію уваги для миттєвого реагування на різні дорожні умови.

*Існують обмеження щодо здатності камер і датчиків виявляти перешкоди, розпізнавати розмітку та дорожні знаки. Будь ласка, не покладайтеся лише на електроніку. Завжди дотримуйтеся безпечного водіння і пам’ятайте, що відстань між автомобілями змінюється у реальному часі залежно від швидкості.

Система автономного автоматичного гальмування (DSBS II)
Адаптивний круїз-контроль ACC
Система утримання у смузі руху (LKA)
Система запобігання виїзду зі смуги руху (LDP)
Автоматичне перемикання фар дальнє/ближнє світло

Система автономного автоматичного гальмування (DSBS II)

Для виявлення транспортних засобів, велосипедів та пішоходів безпосередньо або по діагоналі перед транспортним засобом використовуються сучасний радар міліметрового діапазону та монокулярна камера. При загрозі зіткнення система подає звукові та візуальні попередження. Якщо при цьому гальмування недостатньо інтенсивне, автоматично вмикається система допомоги при екстреному гальмуванні, допомагаючи загальмувати автомобіль. Якщо ймовірність зіткнення зростає, система автоматично застосовує максимальне гальмівне зусилля для зменшення силу удару та наслідків зіткнення.

Адаптивний круїз-контроль ACC

Для виявлення транспортних засобів, велосипедів та пішоходів безпосередньо або по діагоналі перед транспортним засобом використовуються сучасний радар міліметрового діапазону та монокулярна камера. При загрозі зіткнення система подає звукові та візуальні попередження. Якщо при цьому гальмування недостатньо інтенсивне, автоматично вмикається система допомоги при екстреному гальмуванні, допомагаючи загальмувати автомобіль. Якщо ймовірність зіткнення зростає, система автоматично застосовує максимальне гальмівне зусилля для зменшення силу удару та наслідків зіткнення.

Адаптивний круїз-контроль ACC

Адаптивний круїз-контроль ACC (Adaptive Cruise Control) знижує стомлюваність водія під час тривалих поїздок і в умовах щільного трафіка. Пов’язана з системою функція розпізнавання дорожніх знаків допомагає дотримуватися встановлених обмежень швидкості. Коли перемикач ACC на кермі увімкнений, система використовує радар міліметрового діапазону і монокулярну камеру для вимірювання відстані до транспортного засобу попереду. Автомобіль автоматично уповільнюється і прискорюється за необхідності задля дотримання встановленої дистанції. Якщо дорога попереду вільна, автомобіль рухатиметься із заданою швидкістю до моменту натискання на педаль гальма або появи перешкоди. На версіях Swiftіз варіатором адаптивний круїз-контроль вимикається у разі зупинки, а на версіях із механічною трансмісією це відбувається при зменшенні швидкості до 30 км/год.

Система утримання у смузі руху (LKA)

Адаптивний круїз-контроль ACC (Adaptive Cruise Control) знижує стомлюваність водія під час тривалих поїздок і в умовах щільного трафіка. Пов’язана з системою функція розпізнавання дорожніх знаків допомагає дотримуватися встановлених обмежень швидкості. Коли перемикач ACC на кермі увімкнений, система використовує радар міліметрового діапазону і монокулярну камеру для вимірювання відстані до транспортного засобу попереду. Автомобіль автоматично уповільнюється і прискорюється за необхідності задля дотримання встановленої дистанції. Якщо дорога попереду вільна, автомобіль рухатиметься із заданою швидкістю до моменту натискання на педаль гальма або появи перешкоди. На версіях Swiftіз варіатором адаптивний круїз-контроль вимикається у разі зупинки, а на версіях із механічною трансмісією це відбувається при зменшенні швидкості до 30 км/год.

Система утримання у смузі руху (LKA)

Система утримання у смузі руху LKA (Lane Keep Assist) працює при активованому круїз-контролі. Вона допомагає автомобілю залишатися у центрі смуги руху. Також система виявляє небезпечне зближення з іншими транспортними засобами, елементами дорожньої інфраструктури та різноманітними перешкодами. У разі такого зближення активується допомога рульового управління для уникнення зіткнення та дотримання безпечної дистанції.

Система запобігання виїзду зі смуги руху (LDP)

Система утримання у смузі руху LKA (Lane Keep Assist) працює при активованому круїз-контролі. Вона допомагає автомобілю залишатися у центрі смуги руху. Також система виявляє небезпечне зближення з іншими транспортними засобами, елементами дорожньої інфраструктури та різноманітними перешкодами. У разі такого зближення активується допомога рульового управління для уникнення зіткнення та дотримання безпечної дистанції.

Система запобігання виїзду зі смуги руху (LDP)

Система LDP (Lane Departure Prevention) в режимі реального часу розпізнає лінії розмітки узбіччя, а також смуг ліворуч і праворуч автомобіля, прогнозуючи напрямок його руху. Якщо автомобіль починає виїжджати зі своєї смуги без вмикання покажчика повороту, лунає попереджувальний сигнал та активується вібрація керма. За відсутності корекції напрямку руху система намагається повернути автомобіль у центр смуги роботою підсилювача керма.

Автоматичне перемикання фар дальнє/ближнє світло

Система LDP (Lane Departure Prevention) в режимі реального часу розпізнає лінії розмітки узбіччя, а також смуг ліворуч і праворуч автомобіля, прогнозуючи напрямок його руху. Якщо автомобіль починає виїжджати зі своєї смуги без вмикання покажчика повороту, лунає попереджувальний сигнал та активується вібрація керма. За відсутності корекції напрямку руху система намагається повернути автомобіль у центр смуги роботою підсилювача керма.

Автоматичне перемикання фар дальнє/ближнє світло

Якщо фари працюють в режимі дальнього світла, а попереду з’являються інші транспортні засоби або автомобіль рухається в зоні з гарним освітленням, автоматично вмикається ближнє світло. Повернення до режиму дальнього світла також здійснюється автоматично за умови відсутності попереду інших транспортних засобів або недостатнього освітлення (функція працює на швидкості вище 40 км/год).

Електронні асистенти

Електронні асистенти для вашої безпеки

Моніторинг сліпих зон (BSM)

Система моніторингу сліпих зон BSM (Blind Spot Monitoring) за допомогою датчиків в задньому бампері виявляє транспортні засоби позаду автомобіля, що перебувають у сліпих зонах дзеркал заднього виду або наближаються до них. При виявленні транспортного засобу вмикається попереджувальна світлова піктограма у відповідному дзеркалі заднього виду. Якщо водій вмикає покажчик повороту з цього ж боку, вона починає блимати, додатково лунає звуковий сигнал.

Попередження про перехресний рух ззаду (RCTA)

Система RCTA (Rear Cross Traffic Alert) — це додаткова функція безпеки, яка використовує датчики в задньому бампері для виявлення транспортних засобів, що наближаються ліворуч або праворуч при виїзді автомобіля заднім ходом з місця для паркування або гаража. Про виникнення перешкоди сигналізує світлодіод у відповідному бічному дзеркалі заднього виду.

Задній парктронік

Ультразвукові датчики в задньому бампері виявляють перешкоди при русі заднім ходом, а про наближення до них попереджають звукові сигнали.

Помічник при старті вгору

При рушанні з місця на підйомі система утримання запобігає скочуванню автомобіля назад. Система діє впродовж приблизно двох секунд, даючи водієві час перемістити ногу з педалі гальма на педаль акселератора.